Totalul afișărilor de pagină

vineri, 10 decembrie 2010

Pe urmele iubitorului de frumos care a vopsit casa scării în roz

N-am văzut în viaţa mea casă a scării ROZ. Asta până n-am intrat într-o zi chiar în blocul meu şi după ce am urcat câteva trepte mi-am dat seama că nu mai e maro pe casa scării. Totul ce-a fost maro în scara mea vreodată acum e roz. Ca la mall.

Nici nu cred că rozul putea să îşi găsească o casă a scării într-un bloc mai de căcat decât al meu. Dar rozul nu are nicio vină, ci doar mintea în care a încolţit ideea că noi, psihopaţii din bloc, trebuie să listăm rozul din nou la bursă.

Zugravul a crezut că vrem o capodoperă, a picatat vreo lună, de credeam toţi că pare aşa roz, culoare de căcat, dar la cât efort depune omu' poate iese Capela Sixtină. Şi când şi-a terminat lucrarea era roz totul, că zugravul nu s-a oprit în detalii: uşile, geamurile, cablurile întinse în bloc, chiar şi scările, de toţi câinii curioşi care au nimerit în bloc ca să vadă minunea au plecat cu "saboţi" roz pe lăbuţe.

Apoi a ieşit un scandal cromatic de toată frumuseţea. De ce e roz? Cine a ales culoarea? Cine a facut blocul "homosexual"? Evident, nimeni nu şi-a mai asumat culoarea. A rămas rozul stingher pe pereţi. Preşedintele de bloc a dat-o pe admnistrator, care a întors-o pe ţaţele din bloc, care au zis ca ele nu. Şi uite aşa a ajuns pe lista de Most Wanted din bloc "ăla care ne-a vopsit în roz".

Cin' să fie, cin' să fie?

6 comentarii:

  1. eu am vazut ieri una vopsita cafeniu pe jos, culoarea argilei ude, ca fundu' de pestera, total error. cafeniu everywhere, ti se parea ca aluneci aiurea

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu am stat in chirie timp de un an de zile la marginea orasului, zona Giroc.Si aveam 3 vecine, octogenare foaaaarte "speciale" :
    1. Prima dintre ele locuia in apartamentul din fata mea. o domnisoara de vreo 75 de ani ce avea la usa 5 vizoare (pe masura ce se cocosa nu mai ajungea la vizorul de sus si isi suna baiatul sa mai faca o gaura)
    2. A doua dintre ele, o frumusetze blonda de aproape 80 de ani, avea un obicei iesit din comun. Dimineata venea la usa si cersea 50 de bani pentru paine. Intr-o zi am facut greseala sa nu las usa incheiata cu cheia si m-am trezit cu ea in baie in timp ce faceam dush. Statea in tocul usii cu mana intinsa, tacuta, in timp ce eu fredonam "de-ale lui Nicu Alifantis" cu spuma la ochi...Am aruncat un prosop pe mine cand am vazut-o si am dat-o afara in blesteme si injurii...( de atunci inchid usa de la intrare cu doua chei)
    3.A treia zana locuia la ultimul etaj . La doar 67 de anishori ce ii avea ii placea sa ma invite la cafea "pentru ca dorea sa fie la curent cu ce mai gandesti tineretul in ziua de azi"...nu avea curent in casa pentru ca nu mai platise factura de ani buni, avea un ochi de sticla, si tinea vreo 3 pisici "din mila Atotputenicului, unde are ce manca un suflet...mai au loc si trei pe langa el"

    Administratora blocului era o pustoaica de 19 ani ce tinea un mic bordel in apartament ...iar dimineata ma trezeau cocoshii vecinei de la parter, ce inglobase un mic "paradis galinaceic" in spatele blocului...
    Si sincer: Mi-e dor de cele trei zeite (vorba lui caragiale" )si mi-e dor de certurile lor...

    Va pup, va iubesc si va respect!
    tine-o cu blogul k este super

    RăspundețiȘtergere
  3. Dumnezeule, povestile astea imi iau durerile de cap care nu m-au lasat de 2 luni, mai vreau, mai vreau, mai vreau:)

    RăspundețiȘtergere
  4. nu ai o poza sa vedem si noi? :))

    RăspundețiȘtergere
  5. Pai normal ca tinea bordel.. era fata intreprinzatoarel; de-aia era si administratorul blocului :)) (si ca sa nu aiba probleme cu administratorul, ca doar ea era, dar si pt ca avea spirit intreprinzator)

    RăspundețiȘtergere