Totalul afișărilor de pagină

sâmbătă, 11 decembrie 2010

Mărturii cutremurătoare din alt bloc: pensionarele sexi şi vizoarele lor

Bogdan este primul cititor al Blogului vecinilor psihopaţi care are o poveste fabuloasă despre vecine. Iată răvaşul lui.

"Eu am stat în chirie timp de un an de zile la marginea oraşului, zona Giroc. Şi aveam 3 vecine, octogenare foaaaarte "speciale" :

1. Prima dintre ele locuia în apartamentul din faţa mea. O domnişoară de vreo 75 de ani ce avea la uşa 5 vizoare (pe masură ce se cocoşa nu mai ajungea la vizorul de sus şi îşi suna băiatul să mai facă o gaură)

2. A doua dintre ele, o frumuseţe blondă de aproape 80 de ani, avea un obicei ieşit din comun. Dimineaţa venea la uşă şi cerşea 50 de bani pentru pâine. Într-o zi am făcut greşeala să nu las uşa încheiată cu cheia şi m-am trezit cu ea în baie în timp ce făceam duş. Stătea în tocul uşii cu mana întinsă, tăcută, în timp ce eu fredonam "de-ale lui Nicu Alifantis" cu spumă la ochi... Am aruncat un prosop pe mine când am văzut-o şi am dat-o afară în blesteme şi injurii...(de atunci închid uşa de la intrare cu două chei)

3.A treia zână locuia la ultimul etaj . La doar 67 de anişori ce îi avea îi plăcea să mă invite la cafea "pentru că dorea să fie la curent cu ce mai gândeşte tineretul în ziua de azi"...nu avea curent în casă pentru că nu mai plătise factura de ani buni, avea un ochi de sticlă, şi ţinea vreo 3 pisici "din mila Atotputenicului, unde are ce mânca un suflet...mai au loc şi trei pe lângă el"

Administratora blocului era o puştoaică de 19 ani ce ţinea un mic bordel în apartament ...iar dimineaţa mă trezeau cocoşii vecinei de la parter, ce înglobase un mic "paradis galinaceic" în spatele blocului...
Şi sincer: Mi-e dor de cele trei zeiţe (vorba lui caragiale" ) şi mi-e dor de certurile lor...

Vă pup, vă iubesc şi vă respect!
ţine-o cu blogul k este super"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu