Totalul afișărilor de pagină

joi, 9 decembrie 2010

Introducing Nelu, cel mai instalator filosof: "Vă omor pe toţi, bă"

Meet Nelu. Instalator, 50 şi de ani, 16 milioane lei vechi restanţe la întreţinere, posesorul unei butelii neexplodate încă, locuieşte singur, ascultăm împreună Taraf TV cu sonoru la maxim de la televizoru lui. E un boem. Fură ţigarile lăsate aprinse pe scrumierele exterioare de la magazinul Novatim, iar când clienţii ies rapid să tragă un fum îl văd pe Nelu care fuge cu ţigara lor în bot.

Nelu se muceşte nopţi şi zile în solitudinea garsonierei sale, plânge în hohote şi apoi iese cu lacrimi în ochi pe hol cu uratul cu moartea: "Vă omor pe toţi, bă". Vecinele trec pe lângă el, se duc în treaba lor, fără să privească moartea în ochi. Şi nici pe Nelu.

Eu sunt convins că instalatorul Nelu o să aducă moartea cu forţa în bloc. Şi că într-o bună zi o să ne întâlnim toţi vecinii în văzduh, zburând printre bucăţi de moloz, privind de sus blocul nostru, de acolo unde doar vulturii îndrăznesc să se aventureze. Şi o să-l vedem pe Nelu, cu juma de buletie în mână şi cu promisiunea respectată.

8 comentarii:

  1. Nelu este adevarat; eu l-am cunoscut cand acesta monta un calorifer la partea normala a bocului. Si caloriferu' era psihopat si nu a tinut; s-a spart taman in mijlocul jocului lui M. Douglas. A cam curs ceva apa pana s-a terminat filmul.

    RăspundețiȘtergere
  2. Dupa ce s-a terminat filmul a venit si Nelu sa repare caloriferul. Numai ca avea si caloriferul mandria lui si nu l-a vrut pe Nelu.
    Intr-un final, dupa vreo saptamana caloriferul a cedat unui alt meserias.
    Numai ca nici bine nu s-au incalzit toti elementii ca a taiat Calorul caldura la tot blocul de psihopati. Nelu a lovit din nou. nu si-a platit intretinerea mai mult de un an de zile.
    Dar ce mai conta. Caloriferul era ca nou!!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  3. Nelu era un dragut. Nu te puteai supara pe el chiar daca a lasat tot blocul fara incalzire in luna noiembrie. Ne-am suparat cu totii pe el cand am aflat ca au taiat si apa calda. Noroc ca a fost o iarna insorita. Si noroc ca butelia neexplodata de la aragaz inca mai putzea a gaz.

    RăspundețiȘtergere
  4. Nici nu a inceput bine iarna si butelia a spus pas. Partea normala a blocului nu a fost curioasa de transhumanta de la gol la plin si mi-a lasat onoarea sa cuceresc de unul singur o butelie noua.
    Pentru ca nu am reusit sa ma hotarasc ce masina sa scot din garaj am ales sa plec in cele din urma cu ratt-ul. Dar fara bilet, numai cu butelia.
    Am incadrat butelia intr-un rucsac si am dat bice la tramvai.
    Numai bine ce am ajuns inapoi cu butelia plina aproape de AEM ca m-au prins controlorii. Din fericire nu mi-au dat amenda; le-am aratat butelia si au inteles ca sunt si eu biet psihopat.

    RăspundețiȘtergere
  5. Dupa ce a venit primavara a dat si Caloru drumu la apa calda si caldura. Dar nu a fost cu noroc. Intr-o sambata seara suna o vecina psihopata ca am inundat-o. Am asteptat sa se termine meciul (romania - olanda cand bataia a fost sora romanilor) si am mers inspre bloc. Nu a mintit. Era apa. Foarte Bine. Sa fie, ca de aia plateam la Calor.
    S-a spart o tzeava din zidul dinspre Nelu. Ghinionul zidului, ca Nelu l-a spart.
    Cu aceasi placere cu care isi spargea o data pe saptamana usa de la intrare.

    RăspundețiȘtergere
  6. Printre altele Nelu o iubea pe Adi'. O iubea destul de intens, cam de doua ori pe saptamana pana a aflat sotul lu' Adi'.
    Si daca tot a aflat, sotu' nu a tinut numai pentru el ci a vrut confirmarea si condamnarea.
    Si, intr-o miercuri noaptea, sotu' lu' Adi' a navalit peste iubirea dintre Nelu si Adi. Nu stiu cum naiba nu a reusit sa intre in casa, ca usa de la intrare era oricum o formalitate. Dar nu a intrat ci s-a multumit sa dea cu pumnii si picioarele in biata usa.

    RăspundețiȘtergere
  7. Dupa 2 ore in care happy-endu nu s-a aratat cineva a chemat politia. Din pacate s-a prezentat un umeras de uniforma fara cerneala in stilou.
    Dupa ce a batut de trei ori la usa nici Nelu nu a deschis dar nici Adi nu a confirmat prezenta in scopuri de iubire clandestina.
    Daca la Nelu nu a avut succes Nenea politaiu la luat pe Sotu' care suferea din toti pumnii si din toate picioarele.
    In noaptea aia am invatat o lectie mare: nu trebuie sa suferi din dragoste ca te ia politzia!
    Dupa vreo jumate de ora ghici cine se iubea intens in garsoniera de langa partea normala a blocului?

    RăspundețiȘtergere