Totalul afișărilor de pagină

vineri, 10 decembrie 2010

Scandalul "Doamne ocroteşte-i pe români": ameninţarea balconului

Primii fulgi de nea ne-au adus în bloc un concert extraordinar cu o singură melodie rulată la nesfârşit: "Doamne ocroteşte-i pe români". Alcoolicul Nelu a plâns în hohote şi a ieşit pe hol urlând o problemă geopolitică care ne roade pe toţi. "Cine-i apără pe români, bă? Cine-i apără pe români de români, bă?".

Vecinul de la etajul unu, de sub alcoolicul Nelu, care poartă cu Nelu de ani în şir un război psihologic din cauza sunetului muzicii, nu se putea concentra la discuţii despre politică externă pentru că îi bubuia în cap a XXX-a oară "Doamne ocroteşte-i pe români".

A urcat pe trepte cu o falcă în cer şi una în pământ şi a bătut la uşa lui Nelu. După încă trei redifuzări a "Doamne ocroteşte-i pe români", iese Nelu vizibil deranjat. "Ce p... mea vrei mă? Io te deranjez pe tine când te relaxezi?"

Vecinu insită ca Nelu să omoare românii din "Doamne ocroteşte-i". Nelu se enervează : "Bă p..., când tu ţi-ai dărâmat balconu şi ai construit altu' te-am deranjat io. Ia să sun io la Primărie acum să vedem dacă ai autorizaţie de construcţie. Că dacă n-ai îţi dărâm balconu' io acum cu mâna mea, pe muzică".

Io şi ăilalţi vecini care ascultau pe la uşi scandalul am rămas interzişi când am aflat că există inteligenţă în alcoolicul Neluţu.  "Doamne ocroteşte-i pe români" a dăinuit ore în şir, dar ce mai conta... Ameninţarea balconului l-a ocrotit pe Nelu de românii care au vrut să-i ucidă muzica patriotică.

2 comentarii:

  1. Câteodată îți(mă rog, îmi) pare rău că nu ești acasă „in the office hours”..că atunci se întâmplă dramele de la vârsta a treia..

    RăspundețiȘtergere
  2. Vreau neaparat sa il cunosc pe Nelu...acest John Connor ilustru :))))))))))))))))

    RăspundețiȘtergere